Mitt hjärta hoppar över ett slag, när jag ser dig!

Dagen idag har varit full av bus, underara samtal och 
massor och ingenting. 
 
Har haft min underbart älskade familj, (dock saknades några) här och 
vi har haft en underbar dag tillsammans.
 
Vet inte riktigt vad jag ska skriva, eller
jag håller iallafall på att bli kär igen! 
Har en underbar känsla inom mig, men samtidigt vågar jag inte riktigt
släppa på "spärrarna" helt pga jag är så
jävla rädd att bli sårad ännu en gång. 
 
Men mitt hjärta hoppar över inte bara ett utan 2 slag när
jag ser honom. Han är underbar på alla sätt! 
Men jag/vi gör som såhär, tar ett steg i taget i lugn takt 
men vi är överens om att det vi har något på G
och att det verkligen finns något där. 
 
Men jag tänker inte hoppas på för mycket denna gång, men allt
känns så rätt just nu. 
Visst det kan ha ändrat sig, om någon dag.. Det vet man inte!
Men just nu så känns det helt jävla underbart!?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu