Onsdag 17/10-2012

Igår blev det ett väldigt känslosamt och laddat inlägg, och det ber
jag om ursäkt för.
Fast egentligen borde jag inte göra det, men ni som läst
fattar nog vem "du" var. 
Därav att jag kallade mig själv idiot! 
 
Nog pratat om det, dagen idag har bestått av
lämnade pojkarna på dagis.. sen legat i soffan hela dagen
min kropp skriker sov men hur trött jag än är
och hur mycket det än svider i ögonen
så förmår jag mig inte att somna!? 
 
Har jag tur lyckas jag sova möjligen 4 timmar under en och samma
natt, annars är det ungefär som förra veckan
6 timmar på 7 dagar. Inte mycket att skryta över
men jag får verkligen inte ro i kroppen att somna eller slappna av. 
 
Mina humörsvängningar är tillbaka, gånger tusen. 
Håller tillbaka dom så gått det går, men tanke på barnen
och det är inte deras fel.. För en sak 
lovade jag mig själv och det är att mitt humör ska aldrig någonsin
gå ut över pojkarna! 
Dom förtjänar det inte överhuvudtaget!?
 
Vet som inte riktigt va mer jag ska skriva just nu, för det kan ju knappast vara
kul att läsa om mina bekymmer och krämpor. 
 
aja God natt till alla därute, hoppas ni får en bra sömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu