Onsdag 4/10-2012

Ja nu var det ett tag sen jag skrev.. och det har hänt en hel massa
saker! Vet inte riktigt var jag ska börja..
 
Men iallafall, har numera barnen på heltid
vilket har gjort att jag inte kan jobba
har fått tacka nej till minst 40 timmar! 
Och ja, jag mår skit över det... 
 
Anledningen till att jag har barnen heltid är för att Tobias
åkte in på psyket, dock har han kommit ut 
nu. Men han kan tydligen inte ha barnen, visst jag
vet precis hur han känner sig eftersom
jag vet hur jag mådde efteråt pga medcinerna. 
 
Och jag tänker inte vara lika elak som han var mot mig.
Även fast jag skulle vilja det, men som sagt
jag tänker inte sjunka så lågt.
 
Dock är han helt förändrad nu, man börjar som känna igen 
honom mer och mer. Eller han börjar vara den
Tobias jag lärde känna, dock tänker jag mig för denna gång.
Vill inte att det ska bli som det blivit alla dom andra gångerna! 
 
Så jag tar dagen som den kommer...en dag i taget! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu