You´re going down!

Ja just nu känner jag mig väldigt lycklig, glad,lugn,sinnesro.. you name it!
 
Igår pratade jag med en väldigt nära och go vän, som
dök upp i mitt liv när jag helst
av allt bara ville spy på allt å alla!
Dock även när jag behövde någon som kunde fånga mig när jag föll
dvs han kom in i mitt liv ganska perfekt när jag behövde det som mest!
 
Iallafall vi pratade i över 4 timmar på telefon! 
Om allt och ingenting egentligen, men inser idag
hur mycket jag behövde just det samtalet.
Det får mig att orka lite längre, och förhoppningsvis får jag några lediga dagar
snart så jag kan åka dit och bara försvinna från
omvärlden ett tag! 
Och bara känna lugnet!?
 
Sen att allt äntligen börjat funka bra mellan mig och Tobias är guld värt i mina ögon!
Det gör mig också glad och lättad! 
 
Allt börjar som hamna på rätt ställen, visst det finns 
vissa som misstycker och bara försöker sabba.. Men just nu
skiter jag i vilket. För så länge jag och tobbe litar på varandra
och kan prata så finns det inget som kan sära på oss!
 
Och med dom orden, säger jag nu god natt alla därute,
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu