Ett tag sen sist!

Alltså jag är så jävla glad, fast jag kan ändå inte
få vara glad.. för jag måste fortfarande
ta han om mina barns besvikelse över deras pappa! 

Blir så jävla arg! 
Inte för att det tjänar något till att bli det.. men ja 
jag vet inte riktigt hur jag ska tackla detta längre! 

För vad/hur jag än gör, så funkar det inte.. Har provat allt nu
och inget funkar. Börjar fundera på om
han ens vet att hans barn existerar? 
 
Nä orkar inte ens skriva just nu, för då blir det bara argt och ointressant.
Och jag kommer nog inte kunna vara snäll längre. 
Så därför slutar jag nu skriva.. ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu