Glad!

 
Man ska aldrig sluta förvånas.. Ja jag är just nu rätt
förvirrad efter ett samtal med barnens pappa! 
Ja jag vet inte riktigt vad jag ska skriva..
han var super trevlig, och sa till å med
ha det bra så hörs vi! :O 
 
Å det har aldrig hänt överhuvud taget sen vi gick isär! 
Ja har ingen aning om vad som händer med honom, dock är hoppet
inte direkt stort om att denna trevlighet kommer
hålla sig nå längre.
Men som sagt, man slutar aldrig förvånas över folk som
kan tvärvända.. Dock var nog detta bara en 
engångsförteelse.
 
Men iallafall, pojkarna har fått godkänt underhålls stöd.
Så nu får dom in lite mera pengar, så man kanske kan hitta på 
något roligt för dom =) 
Det kommer iallafall underlätta en hel del! 
På fredag ska Léon till läkaren för utredning av anfallet han
fick förra veckan. 
Sen blir det nallebjörnens lekland med både Léon och Devin 
å tro de eller ej deras pappa ville också följa!? 
När han sa det så tappade jag hakan ännu en gång!? :O 

Aja, ha en fortsatt trevlig dag allihopa! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu