Lördag 2/2-13

Vädret är fin, eller solen lyser med sin frånvaro idag..
Dock är humöret inte alls på topp! 
 
Barnens far har inte hört av sig på hela veckan, han bara dumpade ungarna
i min bil i söndags. Sen försvann han från jordens yta tydligen! 
 
Léon har frågat efter honom hela jävla veckan... och jag vet ärligt inte vad
fan jag ska svara honom så att han förstår! 
Devin är inte alls lika intresserad som Léon, men 
Léon är så besviken och frusterad att
han slåss,skriker är jämt arg som ett bi. 
Å jag står där och vill bara skrika rakt ut.. sätta mig i ett hörn å grina!? 
 
För jag vet ärligt inte vad jag ska göra längre..! 
 
Det är svin jobbigt att behöva ta pojkarnas besvikelse gentemot deras pappa..
Jag hoppas grymt innerligt på
att det dyker upp en lägenhet snart, och att jag får ensam vårdnad. 

Så kan Tobias ha barnen varannan helg, som han sa att han ville! 
Japp ni läste rätt.. Han satt här hos mig och sa
att han var nöjd med att bara ha barnen varannan helg!? 
 
GAAAAAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu