Torsdag 7/2-2013

Ja så var det då torsdag, och imorgon fredag åker pojkarna till 
sin pappa.. vilket kommer bli
hemskt tomt. Och jag vet ju vad som väntar
inför söndagen! 
Och kommande vecka, Léon kommer vara hemsk... Men 
snart kommer han vänja sig vid detta schema. Hoppas jag iallafall! 
 
Vad jag ska göra vet jag inte riktigt, får väl se om de blir en tripp till G.. Eller
om jag bara stannar här hemma i lycksele. Och ehm gör ingenting! 
 
Det blir nog bra vilket som! 
Dock vill jag verkligen åka upp till G, det skulle behövas få komma bort
och slippa tänka på allt här hemma. 
Men ja som sagt, vi ser ju vad som händer! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu