1 månad sen operationen gjordes!?

Alltså shit vad tiden går fort, det har redan gått 1 månad
sen jag operarades för giftstruman! 
Och just nu är mår jag bättre än jag gjort på väldigt länge, och som sagt
nu kommer jag ta upp kampen och kämpa
med allt som jag tidigare tryckt åt sidan. 
 
Igår gick jag och la mig 21:30, och det var nog det smartaste jag gjort
för 01:30 vaknade jag
av att min mobil levde rövare (även fast den var på ljudlös) 
 
Var en kompis som behövde någonstans att sova, så eftersom
jag redan va vaken så fick denna komma å sova här.. Ibland är det mysigt
med annat sällskap än barnen! 
 
Fick även veta en massor, som jag egentligen redan visste.. Men det
kändes skönt att få det bekräftat. 
 
Och barnens far som sagt att han inte kunnat komma något till lycksele
eftersom han inte hade någon bil.. Hade varit i lycksele i princip
hela veckan..Och inte ens en gång kunde
han komma å hälsa på pojkarna! 
Näe, istället far man ut och festar... 
 
Men lugn, jag kommer kämpa för mina barn och deras framtid.
Vill inte han va delaktig så äre det ju bara han som förlorar på det i slutet. 
Eller ja barnen blir ju själklart ledsna när deras pappa inte 
vill träffa dom.. Men det får han ta med dom 
när dom väl börjar fråga. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu