14 Januari 2013

Så var det Måndag igen, och en ny vecka tar fart.
Jag har hela veckan uppbokad med möten av alla dess slag.. idag var 
iallafall pojkarna hemma eftersom dagis hade stäng idag 
pga utbildning för personalen. 
 
Dagen har varit full med bus, och städning. 
 
Jag skrev ju sist att pojkarna hade magsjuka, men det vette tusan om
det var de dom hade. 
För dom spydde 5 gånger sen sov dom hela natten och dagen efter var allt 
super bra med dom.. så jag har ingen aning om vad det var!
 
Och jag har än så länge inte åkt på det, peppar peppar ta i trä! 
 
På onsdag och torsdag ska jag tvätta i mängder.. Och grabbarna ska vara 
på dagis hela veckan. Nu hoppas jag vi håller oss friska resten av 
vintern. Och att det blir lite varmare ute så man kan 
vara ute i snön och busa! =) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu