Att det ska va så svårt!

Ja att varför ska allt vara så svårt? 
Eller svårt och svårt, varför kan jag inte bara vara ärlig
och för en gångs skull följa mitt hjärta? 
 
Är det för att jag är rädd att bli sårad ännu en gång?
Eller tycker jag bara om att
ljuga för mig själv? 
Eller är jag rädd för sanningen? 
 
(och nej detta handlar inte om Tobias)
 
Ja något av dom där tre alternativen är det ju, eller
rättare sagt alla tre har nog en del
i allt! 
 
Men förutom det så mår jag väldigt bra, äntligen känner
jag mig redo för att ta upp fajten om barnen! 
Vilket jag också kommer göra, både på de ena 
och det andra viset. Är bara vänta å se.. Jag hoppas på att Tobias 
börjar vakna och inser vad han går minste om när
jag väl blåser upp orkanen! 
 
Kort inlägg nu, orkar inte skriva så mycket mera.. 
 
Sex,Peace and rock'n'roll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu