Borta bra! Hemma bäst?

Näe faktiskt så tycker jag borta från lycksele är bäst!
Har haft en underbar helg tillsammans med G och alla andra, lärde känna
mycket nytt folk. Vilket jag uppskattade väldigt mycket! =)
 
Fredagen jobbade G, så jag gick ut med nå andra kompisar 
och dansade.. Ja ni läste rätt jag gick å dansade!? 
 
Vid halv två så ringde jag G och bad han komma å hämta mig
å skjutsa mig tillbaka till lägenheten för då var jag dö trött och 
hungrig.
Så då söt som G är stämplade han ut tidigare för att få tid
att umgås med mig. 
Så vi for på statoil och käkade, sen till lägenheten där vi la oss å kollade
film en stund innan vi somnade. 
 
Lördagen klev vi upp vid 13, började göra oss iordning för 
att åka iväg å hjälpa en kollega åt G med
lastning av bår. 
Sen på kvällen lagade vi middag, och käkade drack
lyssnade på musik. Innan vi for på Heroes =D
 
Kvällen slutade vid 3 på natten. 
Idag har jag spenderat dagen bakom ratten på bilen för att ta mig hem till
lycksele. Mötte upp tobbe
vid enebacken och tog pojkarna <3 Så nu
är vi alla tre hemma igen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu