Magsjuka!

Å ja nu är det bara välkommna magsjukan till oss... ska vi
aldrig få va frisk? 
 
Natten mellan onsdag-torsdag så började Devin
hosta så han kräktes, eller det var iallafall vad jag trodde! 
Han hostade varje gång han kräktes, och han var inte
dålig i magen heller. 
Hur pigg som helst dessutom, och han sov från 01:30-07:30
dvs nästan hela natten.
 
Sen har det varit super lugnt, fram till idag vid 21:00 då
Léon började kräkas.. Dock så kräktes han bara 3 gånger, sen somnade
han äntligen. Så nu hoppas jag att detta är över 
iallafall för småttingarna. 
 
Jag kommer ju åka på magsjukan jag med, så nu är det bara vänta...
tills den bryter ut på mig.
 
Blir dock förvånad om jag klarar mig! 
 
Aja nu ska jag lägga mig och läsa en stund, och hålla ett vakande öga på Léon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu