När tankarna vandrar sin egen väg!

Jo när tankarna vandrar sin egen väg, blir det totalt virrigt uppe i huvudet! Och det gör allt så mycket jobbigare...
 
Just nu är det väldigt mycket som snurrar i huvudet, men nån gång förr eller senare kommer väll även det att ge med sig. Hoppas jag!
 
Men det som snurrar runt mest är ändå, hur jag ska orka med allt just nu, ni vet allt de där som man skjutit upp framför sig hela tiden. När man egentligen borde ha tagit tag i det när problemet uppstod.. Men jag har ju haft mina anledningar till att skjuta på det!
Men nu finns ju inte den anledningen längre, och det börjar helt ärligt vara dags att ta tag i problemen och komma fram till en lösning så fort som möjligt!
 
Men just nu är det viktigaste att mina barn får det så bra som möjligt, och att dom ska slippa hatta fram å tillbaka.. Nu är det bestämt att jag ska ha dom heltid med start imorgon (söndag 6/1). Och det känns både bra och dåligt, för i mitt huvud snurrar alltid tanken "tänk om det händer något med mig vad händer då med pojkarna eftersom deras pappa inte orkar med dom"
 
Men jag vet att jag kommer få det att funka nu, när jag faktiskt är friskare än vad jag varit på väldigt länge!
Klarade jag det med giftstruma klarar jag det då verkligen nu utan problem!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu