Nothing Else Matters

Så då var det alltså 2013, och 13 är ju ett så kallat oturstal.. Men året började super!
 
Planen var att jag skulle firat in det nya året i Jörn med familjen, men dagen före så frågar G om jag
vill komma upp till honom å fira nyår. Vilket var självklart allt för att slippa va hemma!
Var ju ändå barnledig, så varför inte!
 
Detta var första nyårsafton jag spenderat med mina vänner, och jag hade hur kul som helst. Fick träffa mycket nytt folk. Vi började med att käka ute på resturang G hade nämligen bokat bord, sen begav vi oss på elit (tror ja hotellet hette) där vi förfestade med några arbetkollegor till honom, sen vidare på scandic (om ja inte minns helt galet)
där vi förfestade ännu en gång.. sen blev det Heroes! Där var vi väl fram till 1, sen gick de fan imig inte va där längre.. det blev så övderdrivet med folk att man hörde inte ens musiken!
Så då for vi tillbaka till Scandic och drack nå öl/cider/shottar.. sen till G´s lägenhet å efterfest.
 
Där spårade det väll ur en aning.. Men det kan jag skriva om vid ett senare tillfälle!?
 
Så som sagt idag (fredag) kom jag tillbaka till Jörn efter en helt underbar vecka hos G!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu