Ont i magen!

Nu har min endometrios börjat spöka igen, 
och jag har konstant ont i magen.. 
 
Har varit smärtfri sen oktober, men nu har det
börja jävlas igen! 
Alvedon hjälper lite och ingenting.. Är det inte det ena
så är det då jävlar det andra! 
 
Men det är bara bita ihop och hålla god min, fick ju iallafall
vara smärtfri nästan 3 månader efter
ca 7 år av konstant magsmärta.. 
 
Hann nästan bli bortskämd, men bara nästan! 
Jaja, är inte så mycket att göra åt saken.. men än så länge
är jag ju inte liggande, dock vet jag att det kommer
komma sådana dagar också. 
 
Men hoppas jag slipper dom! 
Som sagt hoppas kan man alltid!? 
 
Även fast i detta fall är det helt totalt onödigt att hoppas.. haha! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu