Plötsligt händer det!

Nu menar jag inte att jag vunnit på en triss lott, dock
är känslan ganska likt. 
 
Men det är inte vad detta handlar om, utan för en gångs skull
så mår jag super bra! 
Allt går just nu min väg, och problemen är längre inga problem.
Utan dom löser jag lätt!
 
Livet ler mot/med mig istället för att as garva mig rätt upp i nyllet! 
Och denna känslan tror jag aldrig jag haft, eller jo
när mina två underbara pojkar föddes var
känslan och glädjen obeskrivlig! 
 
Och man kan väll kanske säga att jag är en gnutta kär
också, ödet jobbar på konstiga vis. 
Men man ska ju inte förstå allt här i livet, så vi får nu se
vad framtiden har planerat för mig.
 
Dock anser ju jag att man bestämmer sin egen framtid. Men 
man kan inte rå för vad som händer.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu