Start of something good?

Ja, hoppas kan man alltid. Om inte annat så
har jag gjort en tvär vändning i mitt liv, och insett att det finns betydligt
viktigare saker än att gräma sig över ett förhållande
som inte funkade som jag ville! 
 
Igår hade jag en såkallad "neråt dag" 
Men jag tog mig upp relativt fort, utan att få ångest eller nå annat.
Och jag känner mig så jävla nöjd, att jag äntligen börjar komma någonstans
med allt som varit och har hänt senaste tiden! 
 
Det som varit kan jag inte göra något åt nu, men jag kan göra något
åt det som händer just nu! 
Och jag har lärt mig av mitt misstag, och förhoppningsvis kommer
jag inte repetera det! 
 
Har äntligen bestämt mig för att flytta tillbaka till skellefteå, eftersom
här i lycksele har jag inget som håller mig kvar
längre. 
Eftersom T och hans mamma varit så duktig på att smutskasta mig
sen han lämnade mig.. det har nu blivit som så att
ingen längre vill umgås med mig. Eftersom 
T tydligen är den bättre av oss? 
 
Ja jag satte ett frågetecken där eftersom det är en fråga för mig, 
hur kan man anse att en som snackar skit är den bättre ? 
 
Jag undrar egentligen hur mycket skit mina barn får höra när dom är där?! 
 
T har även sagt att han är nöjd bara han får ha barnen varannan helg, så ja
han får väl ha sina helgen då. Även fast jag vet
att både Léon och Devin skulle behöva sin pappa
betydligt mycket mera. Å det gör så satans ont
att se pojkarna besvikna och ledsna över
att dom inte kan/får fara till pappa när dom vill! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu