En åsna med kanintänder?

Så då var helgen slut, och Tobias kommer nu ha barnen i 1 vecka.
Jajjemen, så är det. 
 
Men jag kommer ej dra tillbaka min ansökan om ensam vårdnad ändå! 
 
Aja, nu till något annat. Fick träffa Tobias nya flickvän 
eller vad dom nu är? 
 
Och jag hade bestämt mig för att vara trevlig mot henne, men
hon var inte direkt trevlig mot mig.. så jag ändrade
mig snabbt. Jag var likadan mot henne som hon var mot mig! 
Som man behandlar andra blir man själv behandlad.. så är det! 
 
Ja kan ju inte säga något annat än att Tobias bytt ner sig
totalt! Hemsk heter!? 
 
Blä kan ju inte ens skriva utan att bli illamåeende och börja skratta åt
hennes utseende! Ursäkta! 
Skriver nog någon annan dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu