Nu är det nära!

Nu var det ett bra tag sen ja uppdaterade denna blogg.. Inte för att
så många kan läsa den iallafall.
 
Men det som hänt nu senaste tiden är ju att 
jag ansökt om ensam vårdnad. Och idag så 
trillade det in en delgivning från Tingsrätten..Så vi ska upp
dit den 23 april! 
Så nu börjar det äntligen hända saker.. Nu hoppas jag bara att detta
går vägen för barnens skull! 
 
Annars är det inte någon större förändring mellan mig och Tobias. 
Som vanligt.. Han vägrar prata,umgås eller ens vistas i samma 
lägenhet som mig. 
 
Medans jag kämpar för att vi ska kunna bli vänner 
för barnen skull, men allt ja gör
kämpar han emot! 
 
Har som gett upp, nu är det upp till tingsrätten
att bestämma hur det ska bli hädanefter. 
 
Skriver när jag har något mera att skriva om! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu