Året 2013

Under året 2013 hann det hända mycket, både bra och mindre bra saker. Jag vek av från vägen jag valt att gå, för att må bra.  Hamnade en aning fel, och mitt måeende skönk till botten! Händelsen som förstörde allt va när E försökte ta livet av sig i min lägenhet, med mina tabletter jag fått för ryggsmärtor eftersom jag fått diskbråck... 
 
Iallafall, året 2013 jobbade jag så mycket jag kunde iallafall fram till juni när ryggsmärtorna blev för svåra att hantera. Fick inget sommarjobb heller under sommaren, så jag levde på lite och ingenting! Lärde känna nytt folk, som jag trodde var mina vänner.. Men det visade sig senare att dom var inte mycket att hänga i julgranen! 
 
I September fick jag diagnosen EDS, vilket tog väldigt hårt på mig både psykiskt och fysiskt. Men jag har nu börjat repa mig och är på väg tillbaka psykiskt iallafall.  Det hann hända så otroligt mycket sommaren 2013, att jag inte ens skriva om allt.. Dock spårade hela sommaren! 
 
För att dra historian kort, jag söp varenda vecka jag var barnledig.. Vilket har satt sina spår. Så just nu kämpar jag för fullt för att ge fan i att dricka! Eller suget efter att dricka när det blir jobbigt.. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu